7.12.12

Peça de Museu

Quando me faltam as palavras, cingo-me a imagens. E a verdade é que não me sais da cabeça, não me sais do coração e mesmo que o conseguisse fazer não te queria perder um segundo que fosse. Fico com o coração apertadinho só da ideia de não te ter por perto, de não te poder sentir, de te ver ao longe e não te poder tocar. És como uma peça de museu.. demasiado valiosa, uma obra-de-arte, posso-te ver, mas não posso tocar (só às escondidas). Um dia...ponho um passa-montanhas bem fashion e roubo-te desse museu onde estás! ADORO-TE TANTO!!!

1 comment:

Anonymous said...

'Cause I adore ya
I’d like to get inside
Your mass production
This indecision
Has got me cringing
I can’t resist the smell
Of your seduction
Did I let you know
Would you like to go
Unwrap your package
Without much persuasion
Did I let you know
Would you like to go
I want to dance to
Everyday’s occasion

This I know This I know
Take Me Home Take Me Home
This I know This I know
Take Me Home Take Me Home

When we envision
Lack of division
The planet does
Another revolution
The day I blew on ya
You said I grew on ya
Turns out that we are
All the one solution

I’m comin’ at you
Year of the cat too
I like the sound of
Your articulations
Want to arouse her
And maybe espouse her
She showed me love
Without the stipulations

This I know This I know
Take Me Home Take Me Home
This I know We’re Not Alone
Take Me Home Take Me Home

I want to lean on you
Get Jan and Dean on you
Time to sway
A little mass perception
I like you cheeky
Oh so Mozambiquey
I think the word could use
A clear connection
http://www.youtube.com/watch?v=6DB-sqpFIAM